Quiz Summary
0 of 6 Questions completed
Questions:
Information
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading…
You must sign in or sign up to start the quiz.
You must first complete the following:
Results
Results
0 of 6 Questions answered correctly
Your time:
Time has elapsed
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Categories
- Not categorized 0%
Εάν το σκορ σας είναι λιγότερο από 55%, η επικοινωνία και η συνεργασία σας με τα διαφορετικά προφίλ συνεργατών (εσωτερικών και εξωτερικών) χρειάζεται βελτίωση για να επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα!
Εάν το σκορ σας είναι από 55% έως 69%, η επικοινωνία και η συνεργασία σας με τα διαφορετικά προφίλ συνεργατών (εσωτερικών και εξωτερικών) είναι καλή και επιφέρει σε ικανοποιητικό βαθμό τα επιθυμητά αποτελέσματα!
Εάν το σκορ σας είναι από 70% έως 84%, η επικοινωνία και η συνεργασία σας με τα διαφορετικά προφίλ συνεργατών (εσωτερικών και εξωτερικών) είναι πολύ καλή και επιφέρει τις περισσότερες φορές τα επιθυμητά αποτελέσματα!
Εάν το σκορ σας είναι από 85% έως 100%, η επικοινωνία και η συνεργασία σας με τα διαφορετικά προφίλ συνεργατών (εσωτερικών και εξωτερικών) είναι εξαιρετική και επιφέρει πάντα τα επιθυμητά αποτελέσματα!
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Current
- Review
- Answered
- Correct
- Incorrect
- Question 1 of 6
1. Question
Όταν επικοινωνώ με ένα συνάδελφό μου, για να επιτύχω το επιθυμητό αποτέλεσμα, προσαρμόζω το στυλ επικοινωνίας μου ανάλογα με το προφίλ του συναδέλφου μου και τον τρόπο το οποίο λειτουργεί καλύτερα για εκείνον.
CorrectIncorrect - Question 2 of 6
2. Question
Όταν πρέπει να κάνω κατανομή εργασιών σε μια ομάδα, λαμβάνω υπόψιν μου τα δυνατά σημεία της προσωπικότητάς του καθενός και τι είναι αυτό που τον κινητοποιεί σύμφωνα με το προφίλ του.
CorrectIncorrect - Question 3 of 6
3. Question
Όταν ετοιμάζομαι για μια παρουσίαση λαμβάνω υπόψιν μου τι προφίλ είναι το κοινό μου ώστε να προσαρμόσω ανάλογα την παρουσίασή μου και να κρατήσω το ενδιαφέρον του κοινού.
CorrectIncorrect - Question 4 of 6
4. Question
Όταν επικοινωνώ με έναν πελάτη, προσπαθώ να καταλάβω το προφίλ του πελάτη και να προσαρμόσω το στυλ επικοινωνίας σύμφωνα με τις προτιμήσεις του ώστε να επιτύχω μια παραγωγική επικοινωνία.
CorrectIncorrect - Question 5 of 6
5. Question
Όταν παρέχω ανατροφοδότηση, λαμβάνω υπόψιν μου το προφίλ του άλλου ατόμου και τον τρόπο που πρέπει να τον προσεγγίσω, ώστε να έχω υψηλότερα επίπεδα επιτυχίας και καλύτερες αντιδράσεις.
CorrectIncorrect - Question 6 of 6
6. Question
Κατά τη διάρκεια μια επαγγελματικής διαφωνίας λαμβάνω υπόψιν μου το στυλ προσωπικότητας που έχω απέναντί μου, ώστε να κατανοήσω τον τρόπο που προσεγγίζει μια κατάσταση και να βρω τον πιο εποικοδομητικό τρόπο επίλυσης αυτής της διαφωνίας.
CorrectIncorrect