WE VALUE FEEDBACK – KINESTHETIC LEARNER

DO’s & DON’Ts

DΟs

Δίνουμε Ανατροφοδότηση:

  • Έγκαιρα: Όσο πιο σύντομα μετά το εκάστοτε συμβάν.
  • Συγκεκριμένα: Ξεκινήστε από τα θετικά σημεία του ατόμου, περιγράψτε εκείνες τις συμπεριφορές που πρέπει να διατηρηθούν/ αλλαχθούν, δώστε συγκεκριμένα παραδείγματα.
  • Περιγραφικά και όχι επικριτικά: Περιγράψτε τη συμπεριφορά του άλλου και τις επιπτώσεις που αυτή έχει, όχι το ίδιο το άτομο.
  • ‘Κάντε τη δική σας’: Να μιλάτε για τον εαυτό σας.

 

Όταν Λαμβάνουμε Ανατροφοδότηση:

  • Ζητήστε τη: Βρείτε ευθείς ανθρώπους που θα είναι συγκεκριμένοι/ περιγραφικοί και θα σας βοηθήσουν με την ανατροφοδότησή τους.
  • Κατευθύνετέ τη: Κάνετε ερωτήσεις, εστιάστε στο μέλλον και τι μπορείτε να κάνετε για να είστε περισσότερο αποτελεσματικοί.
  • Δεχτείτε τη: Μην αμύνεστε ή δικαιολογείστε, ακούστε χωρίς να ασκείτε κριτική.

 

DON’Ts

ΔΕΝ:

  • Βασίζουμε την ανατροφοδότηση σε προσωπικές συμπάθειες.
  • Είμαστε απότομοι.
  • Είμαστε απόλυτοι στις εκφράσεις μας.
  • Υπερφορτώνουμε το άλλο άτομο με αρνητικά στοιχεία.