OI ΝΕΟΤΕΡΟΙ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΤΟ DIVERSITY
Οι millennials και οι Gen-Zers αποφεύγουν εταιρείες στις οποίες δεν υπάρχει diverse ανθρώπινο δυναμικό. Πιο συγκεκριμένα, οι πρώτοι, περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη γενιά, αναζητούν δικαιοσύνη, διαφάνεια, ευελιξία και σκοπό, ενώ δεν φοβούνται να παραιτηθούν, εάν ένας εργοδότης δεν ικανοποιεί τις ανάγκες τους. Σε αυτό το συμπέρασμα έφτασε το Great Place to Work, αναλύοντας εμπιστευτικές έρευνες σε περισσότερους από 300.000 millennials εργαζομένους. Αξιοσημείωτα είναι και τα αποτελέσματα της μελέτης που πραγματοποίησε η Quantilope το 2021, στην οποία συμμετείχαν 630 Αμερικανοί. Το 80% των Gen Zers δήλωσε πως είναι σημαντικό τα brands να προσθέτουν τη διαφορετικότητα και το inclusion στις αξίες τους, ενώ το 53% επιθυμεί να δει περισσότερη ποικιλομορφία και στην ηγεσία. Συνεπώς, για τους νέους υποψηφίους που αναζητούν εργασία, η διαφορετικότητα και το inclusion δεν είναι απλώς επιθυμητές, αλλά απαραίτητες αξίες σε μία επιχείρηση.
ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ
Οι προκλήσεις της πανδημίας και οι διαδηλώσεις του κινήματος #BlackLivesMatter έφεραν τις συζητήσεις για το DEI στο προσκήνιο, ωθώντας τις εταιρείες να λάβουν και τις ανάλογες δράσεις. Τον Ιούλιο του 2020, η Verizon ανακοίνωσε το project της «Citizen Verizon», με στόχο την αναβάθμιση των δεξιοτήτων 500.000 εργαζομένων, που ανήκουν κυρίως σε υποεκπροσωπούμενες ομάδες, για θέσεις εργασίας του μέλλοντος, έως το 2030. Τον ίδιο μήνα, η Old Navy ξεκίνησε την εκστρατεία «We Are We» με πέντε νέους ακτιβιστές σε μια προσπάθεια να προάγουν το inclusion. Σύμφωνα με τη μελέτη «Black representation in film and TV: The challenges and impact of increasing diversity» της McKinsey, που πραγματοποιήθηκε το 2021, διαπιστώθηκε ότι η βιομηχανία της ψυχαγωγίας και μόνο, χάνει 10 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως, λόγω των φυλετικών ανισοτήτων στον χώρο. Αυτόν τον Σεπτέμβριο, η Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών ανακοίνωσε ότι θα εφαρμόσει ένα σύστημα ποσοστώσεων διαφοροποίησης έως το 2024 για κάθε ταινία που επιδιώκει να λάβει Όσκαρ, με την πρόθεση να αυξήσει την εκπροσώπηση στην οθόνη και τη διαφορετικότητα στην παραγωγή.
Το έργο για την προώθηση της διαφορετικότητας, της ισότητας και της ένταξης πρέπει να είναι συνεχές, να διευκολύνεται από έμπειρους επαγγελματίες και να ενισχύει τις φωνές όσων προέρχονται από περιθωριοποιημένες ομάδες. Τα τελευταία χρόνια, αναγνωρίζεται η πρόοδος που έχει σημειωθεί γύρω από αυτό το θέμα, ωστόσο, χρειάζεται να καταβληθεί ακόμα περισσότερη προσπάθεια.
Το DEIB δεν είναι μόνο ο τρόπος με τον οποίο ενισχύουμε την οργανωτική επιτυχία μιας επιχείρησης, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο ενδυναμώνουμε κάθε άνθρωπο ξεχωριστά, ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας, εθνικότητας κ.λπ., εγκαινιάζοντας έναν πιο δίκαιο κόσμο, στον οποίο οι προκαταλήψεις δεν έχουν θέση.